23 augusti 2013

23.8.2013

AAAAHH VAD HÄRLIGT MED HELG! Någon annan som tycker lika? Skulle inte orkat en timme till i skolan...

Sitter nu som bäst och smaskar på massa Estrella-chips. Bästa chipset ever <3 Äter inget annat! Skulle egentligen se på en film nu och äta lite på samma gång men nej det går ju inte, för det är slut redan nu! GLUPSK?! Men ska inte äta så mycket eftersom mamma kommer snart hem med remmar (om ni inte ätit det så får ni nog verkligen skämmas haha) och sen ikväll blir det kalas för min del. Denna gång är det Bella som fyller år. Kom på nu också att jag glömt skriva grattis åt henne så gör det nu. GRATTIS BELLUS!! Kommer nog bli en kul kväll har jag på känn....

Nej nu ska jag börja se någon film. Vad ska ni hitta på denna fredag då?


Chips <3

9 kommentarer:

  1. En kväll med tjejjerna och ni ska se film! Vad ser ni? Ida ska jag o mina tjejjer titta på film å äta gött men vi vet int va vi ska see.. Några bra förslag?? Svara hellst före kl.7 :* ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De låter ju mysigt! Nå det beror lite på vad man vill se... Men the last song såg jag idag och grät som ett litet barn,hehe. Twilight är ju också bra! Har nog sett många filmer så om det är inom någon speciell kategori du önskar så måste du fråga en gång till ;) ha det så kul! <3

      Radera
    2. lite barnislit, rolit,romantik, o tjejfilmer.. xD

      Radera
    3. Typ romantiker, komedi, sorjligt.. Å nå liti bansli ;)

      Radera
    4. Sry för att jag inte svarade i tid men gå in på swefilmer och sen på komedier där kan du hitta många bra filmer! en film jag kan se om och om igen är a cinderella story. Barnslig, jo! Men kan aldrig tröttna på dem. Sen finns ju också Letters to Juliet, safe Heaven och måååånga fler! Hehe ;)

      Radera
  2. Vad ska ni titta på för film? Ps.Carro due så sjuuukt fiiin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag titadde på The last Song :) åjj tuuuusen tack!! :)

      Radera
  3. älskar helg!!! <3 men inte när man har feber!! :( :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa helg är nog verkligen bäst! ;) nej vad tråkigt... :( krya på dig! :D

      Radera