24 augusti 2013

24.8.2013

God morgon!

Usch vad jag har träningsvärk i armen! Vi kastade spjut igår på jumppan och jag kan verkligen säga att min arm fick verkligen träning. Haha joo, OTRÄNAD! Men det var faktiskt helt okej att kasta spjut. Men hur långt det kom tänker jag inte säga heh.

Nu ska jag göra ett morgonmål åt mig. Jag och syster ska kolla lite bikinisar som vi kan ta med oss till Turkiet. Bara 26 dagar kvar tills vi åker! Längtar!! Det börjar verkligen märkas att hösten är på G så det ska bli så sjukt skönt att åka iväg till varmare breddgrader.

Ja men jag glömmer ju nästan berätta om kalaset igår. Vi fick nog så mycket gott så jag var helt uppblåst efteråt. Hehe... Vi var också och tvillade på lite där ute och sen for vi en stund till Janinas. En mycket lyckad kväll med andra ord! Här har ni två bilder från igår. Orkade inte ha med mig systemkameran så det fick bli två mobilbilder. Sorry för det!

Födelsedagsbarnet Bella <3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar