28 augusti 2013

28.8.2013

Hejsan!

Har suttit ända sedan jag kom hem från skolan och gjort läxorna. Känner mig så bra! Så nu har jag hela kvällen att bara slappa. Känns bra det. Dock hade jag tänkt åka in till stan på Spotlight med Victoria men hon kände inte för att visa sig på stan idag så jag tror jag skippar det helt. Kroppen säger lite ifrån. Orkar nämligen inte rör på mig mer idag. Hehe. Fettovarning eller något sånt.

Nejj nu hörni ska jag se på det nya avsnittet av PLL! Dog ju nästan när Anna sa att det var sista avsnittet det här innan det kommer ut nya avsnitt i oktober. Vad ska jag titta på nu då alla andra serier också har paus till oktober? Vad är det egentligen för speciellt med oktober? Alla serier har ju paus tills dess.... Kommerhasåtråkigtsåjagvetintehurjagskaöverlevaenendastedagunderdessaveckor. Någon som känner lika som mej?
Today's facelook! Ah vad skönt med lockigt hår! Kände mig så obekväm i platt...

2 kommentarer:

  1. Exakt! Ja förstår va du menar, alla andra serier har först säsongstart i oktober. -.-

    //Anna L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det är så störnade.... -.-

      Radera