29 augusti 2013

29.8.2013

Hallåååå!!

Nu kanske ni tror jag är på bra humör när inlägget började bra. Men nej, där har ni fel. Det är faktiskt tvärtom. Jag är på så dåligt humör! För det första så är jag vrålhungrig. För det andra så har vi hissa förhör imorgon så måste sitta hela kvällen och läsa. Och för det tredje så sov jag sammanlagt fyra/fem timmar inatt så jag är dödstrött. Måste kanske ta en powernap..?

Annars såg ni PLL avsnittet igår? HERREGUUUUUUUUD LIKSOM!!!!!! Tänker inte berätta mera för er som inte har sett det men jag började ju nästan gråta i slutet. Buhuuuuuuuuu. Nu är ju hela serien förstörd....

Nejj nu måste jag nog slita mig från datorn och börja öva på förhöret. Här under kan ni se hur himmelens mycket man måste hålla redan på. Det "blanka" häftet är till för att skriva upp allt sånt där viktigt som jag läser i boken. Tänk vad smart att skriva upp det viktigaste och sen bara läsa igenom häftet och inte hela boken. Visst smart va?! Då går det enkelt och bra att repetera före lektionen.

2 kommentarer:

  1. alltså jag bara undrar, varför har du lagt en svart ruta över ditt läxhäfte? jättebra blogg har du förresten :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julia (ursäkta Julia!) var så dum så hon skrev något konstigt där. Hehe ;)

      Radera