30 augusti 2013

~Di tutte le arti maestro è l'amore~




Fyra bilder som vi knäppte ikväll.
 
Hej! Anna stack just hem. Vi har haft det riktigt roligt ikväll. Sociala har vi också varit, hehe. Vi var ut och fotade en sväng men det kom typ en miljon bilar förbi så det var sjukt pinsamt. Men som jag sa åt Anna, då jag satt där och ett pansionärs-par kom förbi och menade cykla i diket eftersom de stirrade så mycket, vad gör man inte för bloggen? Hehe.
 
Nu ska jag gå i duschen och tvätta mitt äckliga hår och sen så ska förmodligen gå och sova. Yepp, redan så tidigt! Ska faktiskt stiga upp tidigare än vad jag brukar göra på helger. Jag ska nämligen och se då Fanny och Janina tävlar imorgon. Kommer bli spännande. Tar med mig kameran så jag har bilder att visa. Men nu så ska jag stänga datorn för natten. Sweet Dreams!
 


11 kommentarer:

  1. var va ni å fota? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I byn någonstans ;)

      Radera
  2. Fina bilder! var fotade ni? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) vi fotade i byn någonstans. Går inte att förklara riktigt ;)

      Radera
  3. På måndag i skolan ska nu ha på dej dom där olika färgers randiga byxorna från Nelly!! Tå kmr ja å smile åt de så veit du vem ja e :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha njaa... Om jag äns kommer till skolan, är så förkyld ;)

      Radera
  4. Går Anna och Fanny också i sursik?

    SvaraRadera
  5. Tulin lookbookin kautta tänne, ja täytyy kyllä sanoa että sulla on hurjan kiva tyyli! Blogi vaikuttaa myös tosi mukavalta, harmi etten osaa kovin hyvin ruotsia... :D

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    SvaraRadera
  6. Oh thank you so much! I'm not so good in finnish so I write in English instead, hehe ;) But thank you so much, again! <3

    SvaraRadera