25 augusti 2013

Gårdagens look







7 kommentarer:

  1. Ta det int personligt jag menar inget illa men är det ite lite onödigt att ha ett par jeffrey campbell foxy på landet XD! Men jag gillar din blogg ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jooo men jag hade dem bara på mig dem då jag tog dagens så... ;)

      Radera
  2. Så snyggt! Halsbande e rikti annorlunda o häftit :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack så mycket! :D jaa det är en stor favorit bland halsbanden :)

      Radera
  3. hur har du råd med alla kläder? :)

    SvaraRadera
  4. Det som du använder till "klänning" i denna look, är det inte en kjol på riktigt? :D Gillar din blogg den är awesome <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha joo det är det! :D

      Åjj vad roigt att höra! Tack så mycket! <3

      Radera