10 september 2013

10.9.2013

Today's Carro
Hello! Nu hinner jag inte skriva så mycket för jag ska byta om snart till danskläder för att sen möta upp Alva för lite streetdance. Kommer bli riktigt roligt att börja dansa igen. Dock är det här ju bara en timme i veckan (förr hade jag ju tre timmar) så jag måste också hitta något annat att börja med känner jag. Några förslag?

Sen då jag kommer hem så ska vi ha grillfest här med afrikanerna som är på besök. Är så snål på grillbiff så jag vet inte hur jag ska kunna dansa eftersom jag är så snååål. Hehe... Nepp men nog ska det gå! Sen kommer ju också idol ikväll. Bra det! Nej nu ska jag börja byta om. Hörs!

2 kommentarer:

  1. Är det e JKG grupp? Om inte isf vilken?

    SvaraRadera
  2. Nej det är MI:s

    Vet inte vad gruppen heter men det är iaf streetdance eller vad det nu var... XD

    SvaraRadera