11 september 2013

11.9.2013

Tja!

Jaaa... här sitter jag med värkande ben, huvud och hals. Kan inte ens tänka klart. Såå om jag mår såhär skit imorgon blir det ingen skola för mig. Vi gick 12 (!) kilometer idag och det var varmt, dålig väg och dåliga skor. Snacka om att det var tungt! Men när jag kom tillbaka till skolan så var Victoria där och väntade vilket var rooooligt. Och TACK för att du orkade cykla hem mig, hehe. Vi båda har legat helt utmattade på soffan och inte sagt något varandra eftersom att vi var båda trötta så vi typ slocknade. Men sen for vi på en cykeltyrl... neee ni kan ju se att jag är helt bort idag och inte ens an stava ordentligt! Och nu är det helt hjärnsläpp i hela huvudet så det jag skulle skriva har helt farit ur min hjärna. Kan sammanfatta det och skriva att vi har haft kul - som alltid!

Nu ska jag följa Victoria till bussen och sen ska jag gå och sova. Haha nej, ska nog först kolla idol men sen så blir det nog god natt för min del. Har inget annat att skriva mer ikväll så jag får se om det kommer fler inlägg. Men här har jag i alla fall några bilder att bjuda på från ikväll. Vi båda är helt sluta, därav de knäppa bilderna.



1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QoSI4-bgatw hhaha xD carro //VVVV

    SvaraRadera