12 september 2013

12.9.2013

Hej bloggen!

Min kväll (eller kväll och kväll... eftermiddag) har bestått av ett besök vid Victorias och provläsning. Vid Victorias pratade vi mest och sen for vi till stan en stund och köpte en kladdkaka och satte oss i skolparken. Väldigt trevligt. Lite mätt bara efter att ha tryckt i mig en halv kladdkaka. Ehehe.... Och den här provläsningen då... den går inte sådär jättebra kan jag säga. Kanske borde öva snart..?

Som ni ser så bloggar jag knappt mera och det känns inte kul att uppdatera bloggen. Eller jo. Klart det är roligt att lägga ett inlägg då och då men inte fyra till sex inlägg om dagen som jag gjorde förr. Det brukar ju säga att åttan är värsta året och jaa jag håller nog med! Läxorna tar typ upp all min tid nuförtiden så jag har typ ingen tid kvar för bloggen. Dock säger jag ju inte att jag ska sluta blogga men säger bara det att jag inte kanske hinner lägga så många inlägg som förr - vilket är tråkigt. Men hoppas ni i alla fall vill läsa bloggen, för uppdatera kommer jag nog garanterat att göra!

Nu -----> provläsning!
Två bilder från vår lilla picnic i skolparken. Fina mobilbilder osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar