14 september 2013

14.9.2013

Hejsan! Då var det redan lördag. Idag händer inget speciellt, förutom att vi åker till villan över kvällen för att fira moffa, så tänker skriva lite om gårdagen istället. Vad vi gjorde osv... Men tror nog att det blir mera bilder än text. Heh...

Kan börja med att säga att vi har haft det SÅ roligt! Det var ju en stund sedan vi sågs alla tre så det var tid för att catcha upp lite. Först tog vi en sväng till golfbanan för att spela lite golf. Dock spelade inte jag (bara tre slag) eftersom att min arm var lite ur funktion, men för Anna och Fanny gick det super! Får se om jag har någon video och att dela med mig av...  När solen gick ner bakom träden så for vi hemåt och började se film och sånt. Vi provade också tre jättefina balklänningar som Anna beställt från Nelly.com. Ah vad fina vi var, hihi! Efter klänningsprovandet så for vi till Fannys och bara chillade, gav presenten, åt gott, lekte lite med hennes systrar, skrattade, såg film och var lite fööör trötta. Jepp, det gjorde vi igår, fredagen den 13:e! Vad gjorde ni? Hände det något speciellt, eller?

Här kommer ett gäng bilder från igår!










2 kommentarer:

  1. Ååh nej, jag menade inte att "kopiera" din outfit med den gråa koftan! :/ Jag hade inte alls tänkt på att jag hade exakt samma hår och (jag tror det...hmmm) kofta. Hahahaha, jag kan vara ganska efterbliven. ;) Hoppas du inte tar illa upp!

    SvaraRadera