18 september 2013

18.9.2013

Hello hello!

Ikväll är det packning och ett stadsbesök som står på schemat. Måste även svänga in via Fannys efter ett par solisar och ett par shorts jag glömt där. Shit, det är ju imorgon vi åker! Kommer bli så skönt att ligga där på beachen och tänka att mina kompisar sitter vid pulpeten och skriver i sina böcker. Hehe...

Nu ska jag käka lite och sen så åker vi in till stan. Annars så kommer jag (om jag då hinner) skriva ett inlägg senare om vad jag kommer att göra med bloggen så länge jag är borta. Ni kommer också få ett dagens outfit-inlägg ikväll. Så några inlägg får ni ännu idag.

Men nu måste jag börja äta. Got to go!
Bilden har inget med inlägget att göra men tycker ni är så fina allihopa så var bara tvungen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar