19 september 2013

19.9.2013

Nu är kappsäcken packad och jag är redo att åka till värmen en vecka! Nu just längtar jag sååå mycket dit. Ska bli så skönt! Nepp, nu ska jag inte tjata om det här mera. Ska berätta lite om skoldagen tänkte jag.

På handarbete så åkte vi till stan för att åka på Anu Tuominens konstutställning. Fanns så sjukt mycket påhittade grejer så det var inte klokt! På en av bilderna kan ni se ett av konstverken som jag tycker var coolast. Så häftigt att man kan göra något av gamla grytlappar. Hade ju (som ni ser) inte med mig kameran så det får bli mobilbilder den här gången. Vi gick också till en tygaffär för att se på tyger men tyvärr så hittade vi inte det jag skulle ha... Hoppas jag hittar det någon annanstans i alla fall.

Nej nu måste jag kila iväg men kanske hinner med ett inlägg till ikväll. Ska försöka i alla fall. Men om inte så ni ska ha det så bra allihopa! Återkommer säkert inom kort. Ha det bäst!!

Ignorera mitt face på sista bilden. Så sjuuukt "fint" hår. Inte råddigt alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar