20 september 2013

20.9.2013 - Side, Turkiet

Jag hoppas rubriken är rätt för ärligt talat så vet jag inte vad det är för datum idag. Hehe...

Men heeeeej på er! Hur har ni det där hemma? Här har vi det varmt! Eller inte varmt utan STEKHETT så jag har bränt mig en hel del. Dock inte riktigt lika mycket som då vi var i Arguineguin, men röd är jag i alla fall. Vi har bara legat vid poolen och solat idag så huden har nog fått lida lite. Lag för lite solskyddsfaktor på näsan så den är heeeeelt bränd. Inte kul alls. Så imorgon måste jag skärpa mig!

Vad tycker ni om Victorias inlägg igår då? Jag tycker det är väldigt kul att komma in på sin egen blogg och se att den är uppdaterad och man själv inte behövt göra något. Hehe... Nej men roligt är det att läsa någon annans inlägg i alla fall! 

Nej nu kan jag faktiskt inte skriva mera för jag ska klä på mig och sen så ska jag, Sofia och Sara gå och fota lite outfitbilder. Hoppas vi hittar något coolt ställe! Vi ska också ner till restaurangen på middag ikväll. Alltså hotellet är helt fantastiskt! Det bästa jag varit på!! Maten, servicen, hotellet, rummen... Jaaa allt är bra här! Vill inte åka hem haha. Ja men som ni hör så är jag väldigt snål på den där maten där nere så jag kan inte skriva mer. Hörs snart finisar!





1 kommentar: