28 september 2013

28.9.2013

Good morning!

Vaknade bara för 45 minuter sedan, så nu är jag riktigt pigg och utvilad. Var inte så länge vid Annas igår men såg några avsnitt Hart of Dixie då jag kom hem så blev nog en rätt sen natt ändå... Men sov ju länge imorse (vilket jag annars inte gör så ofta) så det var ju bra!

Nu hade jag tänkt gå ner och käka lite frukost och sedan vet jag inte vad som händer idag. Eventuellt så måste jag börja packa lite smått inför lägerskolan. Vet ni hur jobbigt det är att börja packa igen? Det är svinjobbigt! Men nu är det ju mest bara tjocka kläder så det är ju lite annat att packa nu.

Nej nu är jag för hungrig för att skriva mer men här nedan bjuder jag på några bilder från resan. Det kommer nog att komma mera men jag börjar med de här. Enjoy!

 Fjollcarro

 Vattenjumppa!

 En av de många hissbilderna

 Jepp, de såg ut som tvillingar i stort sett hela tiden!

 Det ända jag gjorde vid poolen var att läsa,läsa,läsa. Den här boken var bara för bäst. Läs den!

 Vattnet var så varmt jämfört med i poolen. Tror nästan att det var runt 27 grader om jag inte minns helt fel...

 Himmelriket!
 

2 kommentarer:

  1. Du måste göra en haul^^

    SvaraRadera
  2. gör en haul från resan !! ((:

    SvaraRadera