3 september 2013

3.9.2013

God morgon! ...Eller det är säkert många av er som har varit i farten redan klockan åtta imorse, men ändå.

Jag ligger på soffan just nu med datorn i famnen och kollar runt lite på olika webshopar. Ska faktiskt bli skönt att fara till skolan imorgon då jag äntligen får göra mig lite finare. Har gått i fyra dagar nu med äckligt hår, myskläder, osminkad osv. Så ska bli lite (men bara lite) skönt med lite smink på sig. Men även fast jag är hemma idag så kommer jag troligtvis klä mig lite fint och lägga mascarat på till kvällen. Vi ska kanske få gäster men berättar lite mer om det då. Så isåfall kommer ni få en outfit. Låter bra va?!

Nu är det så att jag har inga bilder (finns inget att fota) så det blir Victorias och min favoritlåt just nu. Jo vi vet att den är gammal som gatan men den är så himla bra! Jag är ju ett stort Rihanna fan (har alltid varit det och kommer också alltid att vara ett) så alla hennes låtar diggar jag. Men just nu är det den här som går på repeat hela tiden. Vilka Rihanna-låtar gillar ni bäst?

2 kommentarer:

  1. Min och Victorias de e int min favorit låt :P jag tänkt flipp ur då de va de första jag såg på bloggen jag tänkt ba nee va ha du hitta på om du fattar ; //v

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ömmm, jåå..?! Haha men de stämmer ju ;P

      Radera