4 september 2013

4.9.2013

Host,host,host,host,host,host,host.... osv!
Jaa men sådär låter det ju. HATAR ATT VARA FÖRKYLD! Det är så sjukt jobbigt att sitta och hosta och snörvla på lektionen.

Ikväll kommer Jennifer hit. Vi ska kolla vad exakt jag har missat under de skoldagar jag varit borta. Måste skriva av och sånna där tråkiga saker. Kanske vi också tar en cykeltur till fammos..? De också åker på resa snart så vi måste dit och hälsa på före det.

Har inget mera att säga för tillfället så återkommer senare ikväll. Ha det gött!


Här sitter jag och poserar i några buskar. Heeelt normalt! Hehe... Bilderna är från idag då jag knäppte outfitbilder. De är lite gryninga. Men...

2 kommentarer:

  1. Varifrån är din klänning på bilderna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. H&M skulle jag säga :)

      Radera