7 september 2013

7.9.2013

Tjeeeeenare! Hur mår ni? Här är allt bra! Lite mätt bara efter allt vi ätit i helg. Hehe...

Jahapp. Var ska jag börja? Igår satt jag mig i bilen direkt efter skolan och for till Annas. Jag och Anna cyklade in till stan senare mot kvällen där vi sen bara gick på och inte hittade det vi skulle ha. Gaaaah jag får nå fel!! Hoppas vi hittar något snart... Sen ringde vi åt Victoria och sa att vi kommer till hennes så jaa, då cyklade vi dit och var där en stund. Hemvägen däremot behöver vi ju inte tala om, hehe. Vi cyklade TRE på en JOPO där bakhjulet hade typ punktering. Nåjaa, det var ju lite yolo ändå. Vi kom till Annas och var där en stund och sen körde Annas pappa oss till vårt. Victoria for på disco med Moa och Julia men Anna och jag kände inte för det så vi skippade det helt och istället cyklade vi dit Victoria och hämtade henne. Så länge hon var på disco såg vi på film och åt gott. Sen då Victoria kom tillbaks så hade vi bara tjejkväll. Mysigt!

Nu idag så vaknade vi vid halv elva och åt mat och sen så cyklade jag med Victoria en bit då hon skulle cykla hem. När jag kom hem så var det bara att byta om till klänning och så var det dags för Sofias kalas. Hon fyller imorgon men vi hade släktkalas idag istället. Vi bjöd på en god blåbärscheescake och lite salt till. Och ja, nu sitter jag här och inte gör så värst mycket. Så några inlägg till ska ni få idag. Bra va?!

 Lite sådär fjolliga med lillebrors cykel.

 Victoria <3 sin telefon

 Suddig bild, jag vet. Men det är ända bilden jag har på Anna så... Och bilden på mig då. Jaa, hmm.... det är också den ända bilden på mig så...

 Alltså här har ni någon som är expert på att laga hål på sina byxor.

 Jaa-a. Nog är du duktig som cyklar ända hem!

Sååååå god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar