4 september 2013

En kväll vid fammos




Bilder från då vi var vid fammos ikväll. Jag ser så trött ut så det är ju hemskt! Sov mer, Carro!
Hello! Jag och Jennifer har hängt hos fammo och faffa ikväll, vilket var roligt som alltid! Vi drack lite Coca cola och åt lite kex. Mina favorit kex! Godaste som finns. Kom dit vid sju och mitt i allt var klockan halv nio så tiden den bara flög iväg. Nu sitter jag här och kollar Idol och ska snart gå och laga något att äta. Sen blir det att hoppa i duschen och där efter så måste jag nog gå och sova. Trött tjej, hej!

Dagens outfit lägger jag upp alldeles strax. Puss!

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Fin farmor skulle jag säga! läs gärna vår blogg! http://www.fredrikjorgen.blogspot.fi/
    Tack så mycket!

    SvaraRadera
  2. Är du och Jennifer kusiner?

    SvaraRadera