29 september 2013

Filip 8 år


Bilder från ikväll då vi firade lillebror som fyller 8 år imorgon. Grattis Filip i förskott! <3

Hej på er!

Jag har inte alls tid med att skriva ett inlägg men här sitter jag ändå. Skit också! Har massa läxor plus provläsning tills imorgon men här sitter jag och inte vill slita mig från datorn. Inget känns sådär riktigt lockande.... Måste dessutom börja packa ner det jag ska ha med mig till lägerskolan. Ah vad det är mycket att komma ihåg! Tänk om jag glömmer något?!

Ikväll har vi firat Filip som blir åtta år imorgon.Ikväll var det endast släkten som var men imorgon blir det killkalas så då blir det fullt hus. Inte kanske det bästa då man vill packa ifred men vad kan man?

Och jag som bara skulle säga ett hej och så blev det nästan en hel uppsats. Hups! Jaa och på tal om uppsatser; jag satt och skrev en uppsats i 3 timmar idag. Tre?! Var kom den motivationen ifrån? Hur som helst så kan jag inte skriva mer nu utan vi hörs imorgon istället. Kramar till er alla!

2 kommentarer: