19 september 2013

TAR ÖVER BLOGGEN

Tja! Victoria här! Jag tar över bloggen nu med stormsteg, sålänge Carolina far till Turkiet och latar sig på stranden. Ja, som alla vet så heter jag Victoria och är Carros kompis och jag ska försöka uppdatera bloggen minst en gång om dagen. Jag är inte så bra med det här bloggas, men ska försöka mitt bästa! Moa sitter här bredvid mig och hjälper mig lite med första gästbloggen. Idag har inte skett så mycket, efter skolan hängde jag på Moa hem till hennes (besök hennes blogg här) nu mot kvällskvisten tänkte vi ta ett gympass så ska tagga till nu. ;) höhö. Hörs alla läsare! Lämna gärna en kommentar vad ni tycker jag ska skriva om, tack.

Kram //Victoria & Moa

haha


5 kommentarer:

  1. typ outfits & va du har gjort under dagen :D

    SvaraRadera
  2. Hejsan, vad roligt att du gästbloggar, jag tror nog att du klarar det galant! Du får gärna titta in på vår blogg http://fredrikjorgen.blogspot.fi/
    :) Hade bra! // Fredrik & Jörgen Ps.Vi gillar hallon och Mehukatti!

    SvaraRadera
  3. Vart e den blommiga kjolen som du har på sjunde bilden i dethär inlägget ifrån: http://www.carolinahannamaria.blogspot.fi/2013/08/lookbook.html#comment-form ?? den e sååå fin! :)

    SvaraRadera