5 september 2013

Thursday

Tjoohej!
 
Victoria kom cyklandes (fattar inte hur jag fick henne hit?!) till skolan och satt där och väntade på att jag skulle sluta. Mycket snällt av dej! Vi har varit så sjukt osociala idag så det är nästan hemskt. Victoria satt i köket med sin telefon och jag i vardagsrummet och så skickade vi åt varann på what's up. Jepp, ni hörde rätt, jag har gjort (finally säger mina vänner, eheh) gjort what's up! Så nu får jag inte lika dyra telefonräkningar. Bra det! Nej men imorgon måste vi vara lite mer sociala. Hon kommer också hit då och så ska vi på disco och sen övernattar hon här. Riktigt tjejkväll, hehe...
 
Nu ska jag gå i duschen och sen ska jag läsa igenom hissa läxan. Yepp, det var allt från mig ikväll. Hörs kanske senare. Puss och god natt!




Fem bilder från idag. Fina, fina Victoria... <3 Hon är förresten mycket bättre nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar