3 september 2013

My evening

Two pics from this evening. I look so tired on the last pic...


What's up? Hehe engelskan sitter i ännu.... Vi har nämligen haft fin besök från Afrika! Väldigt roligt måste jag säga. Men som ni ser på sista bilden så ser jag sjukt trött ut (fick lägga den i svartvit för att dölja mina påsar under ögonen), vilket jag också var,  men jag hade det nog riktigt trevligt ändå. Lite hostigt men annars gick det bra. Ska bli roligt att träffa dem igen nästa vecka.
 
Jag skasitta framför datorn en stund till och fixa åtminstone två inlägg åt er ännu ikväll. Har varit lite slarvig med den här uppdateringen, och ännu värre var det nu då jag varit sjuk. Men imorgon är det back to school så då blir det väl ändring på det, I guess.... Nepp nu ska jag öva lite på hälsa förhör och sen ska jag bänka mig framför idol och hosta ikapp med mamma. Hörs snart igen. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar