18 september 2013

Victoria kommer gästblogga!

Jepp, så hade vi tänkt i alla fall! Hon kommer börja uppdatera på fredag och kommer blogga ända tills nästa fredag. Jag sa åt henne att åtminstone ett inlägg MÅSTE hon lägga så det ska hon försöka med. Sen kommer jag nog uppdatera något, men kan nog lova er att det blir inte mycket. Kommer eventuellt att fråga Anna och Fanny om de också vill göra några inlägg. Anna har dock fullt upp denna vecka, lika så kan jag tänka mig Fanny också har. Men vi får se!

Sen sa Victoria också att jag måste varna er för hon är väldigt oseriös när hon bloggar haha. Nej men nog ska hon klara det! Ni kan ju också säga i detta inlägg vad ni vill att hon ska skriva om så hon får det lite lättare för sig. Det skulle vara jättesnällt av er! Något inlägg kommer nog dyka upp imorgon eftersom vi åker först på kvällen men förvänta er inte jättemånga inlägg.

Nepp nu ska jag se Idol. Hörs snart!

En ovisad bild från i måndags. Haha kolla vad kort jag är!

2 kommentarer:

  1. Hon kan göra dagen outfit skulle vara riktigt roligt! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha okej, ska säga det åt henne! ;)

      Radera