12 oktober 2013

12.10.2013

Hej hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen och ska bloggaaa! Haha. Bloggen har stått tom i två dagar nu = inte bra. Men jag tycker det är bättre att jag gör "ordentliga" inlägg med finare bilder än ett inlägg med några suddig mobilbilder. Eller hur?

I torsdags så det ända jag gjorde då var att sitta framför datorn och överföra bilder till en extern hårddisk. Det tog mig tre timmar eftersom att jag hade MASSOR av bilder jag inte överfört. Sen senare på kvällen kom Jennifer hit. Vi gjorde inte så mycket, mest pratade bara.

Och igår hann jag inte heller med något inlägg, för direkt efter skolan så körde mamma mig, Jennifer, Janina, Bella och Manda till stan. Det hade den årliga höstmarknaden igår (även idag) så då gick vi på i stan en stund. Dock finns det ju inget att köpas där, förutom alla lakritsremmar. Ah vad goda de är! Sen hittade jag också en snygg halsduk och ett par örhängen vid Seppälä. Ska ta och visa er det sen. Faktiskt så var det inte så jättemycket folk i stan igår. Men nog hade vi det roligt ändå! hihi. Jag såg Victoria i stan där mot kvällskvisten så då for vi till hennes en stund. Vi åt lite mat och sen bestämde vi oss för att fara till Annas och ha myskväll. Så hela fredagkvällen spenderades vid Annas med massa godis, chips och glass framför det nya avsnittet av VD. Så en mycket mysig fredagskväll blev det!

Åjj det var inte tänkt att detta inlägg skulle bli såhär långt men hoppas ni orkade läsa igenom det i alla fall. Nu - hart of dixie!
Dagens Carro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar