13 oktober 2013

13.10.2013

Hej på er!

Igår var det tänkt att jag skulle lägga åtminstone två inlägg till men nej, så blev det inte! Victoria kom hit på kvällen och vi hade tänkt ha filmkväll andra kvällen i rad men då kände vi för att fara ut och cykla. Och så vips så var vi i Kållby! Vi träffade nå folk och hade det riktigt roligt! Fler såna kvällar. Vi cyklade hem sent i mörkret (vet ni hur jobbigt det verkligen är att cykla i mörker?! Det var seriöst kolmörk! Men vi hade ju nog lampor på cyklarna. Men ändå...) och menade frysa ihjäl men det sket vi i. Det var ändå något vi kommer minnas länge. Då vi kom till vårt och jag lag huvudet på kudden så somnade jag direkt. Var helt utmattad efter cykelturen, hehe!

Idag så har Victoria och jag varit ut och gått med Zlatan en liten bit. Usch vad kallt det har blivit också. Man måste ju börja ha mössa på sig nu... Men skönt var det i alla fall att få lite frisk luft och motion. Nu ska jag bara ligga i sängen hela dagen och se många avsnitt Hart of dixie och sen får jag se vad jag gör ikväll. Hur som helst, hörs sen!
Bild från vår promenad med Zlatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar