16 oktober 2013

16.10.2013

What's up?!

Bläää är min åsikt över att vara tillbaka i skolan igen. Har faktiskt inte skrivit (tror jag i alla fall) att vi har haft höstlov, men det kanske har märkts på bloggningen? Hur som helst så har mitt höstlov varit mycket bra och lugnt. Precis som det ska vara!

Innan jag går ner för att äta middag ska jag bara säga att jag pratade med Rebecka över telefon idag och hon säger att de har mycket varmt där nere i Grekland. Ahhh allihopa är ju bortresta nu, jag vill ju också!! Någon av er som är/ska på resa?
Blev en strandbild från Side eftersom att jag drömmer mig tillbaka till värmen.

11 kommentarer:

  1. Jag ska till maspalomas (nära playa del ingles) den 7/11, det ska bli skönt // Elin B Ps. Du har en jätte bra blogg den är alltid lika intressant att läsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååh vad det låter härligt! ;)

      och tack så mycket,Elin! Vad roligt att höra! :D

      Radera
  2. Till Alanya Turkiet, om 2 veckor! Ca. 1 h ifrån Side där du var! En fråga Carolina: hur mycket kostade conversen du köpte i Turkiet?? Jag skulle nämligen vilja köpa ett par när jag är där!Super bra blogg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh ska du till Turkiet?! Vad härligt! Skorna kostade 15€ , men det är nog lite beroende och på hur mycket man prutar men annars är det runt 20€ :)

      Och tacktack! :D

      Radera
  3. Drar du in din mage eller nått?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Öööhh nejj, det skulle ju vara vidrigt att börja dra in magen bara för att man ska se smalare ut på bild. Dessutom skulle det ju vara ganska så onödigt tycker jag.

      Radera
  4. skall ingenstans men jag var till vasa på höstlovet (shoppade) älskar din blogg!!!!!! <3 :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa okeeej! Nå shopping är ju alltid lika roligt så... ;)

      Haha nemen tusen,tusen tack! Jag blir så himla glad <3

      Radera
  5. skall ingenstans men jag var till vasa på höstlovet (shoppade) älskar din blogg!!!!!! <3 :) :)

    SvaraRadera
  6. Var just i Malaga med familjen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nice!! (Y) Jag vill också resa någonstans... :'(

      Radera