17 oktober 2013

17.10.2013


En hastig bild vi knäppte innan de for. Finaste ni <3

Hello hello!
Nu har Anna, Fanny & Victoria åkt hem och jag ska börja öva på historia förhör/prov vi har imorgon. Får se hur mycket jag orkar läsa men lite ska jag väl i alla fall försöka. Jaaa och nu undrar ni då hur det kommer sig att A, F & V kunde vara vid mitt bara sådär men det blev ändrade planer så de kom till skolan idag istället. Riktigt roligt att få visa vår skola! Dock vet jag inte vad di tycker om den, frågade faktiskt inte. Men nog tror jag att de gillar den. Hehe... Skoldagen blev något extra då de var där så de var roligt att de ville komma fast de skulle fått sova bort hela dagen haha. Efter skolan gick vi hem och så lagade något att äta åt oss. Vi satt en timme vid köksbordet och bara talade (läs: skrattade ikapp) och sen blev de hämtade av Victorias pappa. Mycket trevligt med en liten pratstund med mina tjejer!

Nu - provläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar