18 oktober 2013

18.10.2013

Åh tack gode gud att det är fredag!! Något jag dock inte vill tacka över är den här SNÖN! Jepp första snön kom i onsdags men har tydligen glömt att säga det...? Men alltså kom igen säger jag bara! SNÖ i OKTOBER. Lite fel där alltså...

Över till något helt annat. Hela dagen har jag väntat på att få komma hem, sätta mig ner i sängen med datorn framför mig och sedan klicka igång det nya VD avsnittet. Hoppas det är bra nu då! Och hoppas att de hittar Stefan, eller vad tycker ni? För visst är det Stefan och Elena, INTE Damon och Elena?! Någon som håller med mig? Nåjaa hur som helst så ska jag se det nu och sen så ska jag gå ner för att äta tacos. Fredag = tacos! Dock vet jag inte vad jag ska göra av kvällen men det lär ju visa sig.

Hörs snart finisar!
Fredagens Carro!

6 kommentarer:

  1. Hallå!? Hur kan du inte gilla snön? Den borde ha kommit redan i augusti:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ööööh Sebastian, hur i hela vida världen ville du ha snö redan i augusti?! ;)

      Radera
  2. håller med dig carro snö i oktober alldeles för tidit fast i fjol kom det typ där runt en 20-22 oktober vet faktist inte rktigt men i oktober var det iallafall :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att någon håller med mig iallafall... ;)

      Radera
  3. STEFAN OCH ELENA !

    SvaraRadera