22 oktober 2013

22.10.2013

Brrrrr! Jag var just och fotade av dagens outfit (bilderna blev helt kassa eftersom att det bara var jag, min kamera och en pall) och menade frysa fingrarna av mig. De är ju nästan helt förfrusna nu! Okej kanske inte riktigt men kalla är dom i alla fall. Påminn mig att nästa gång ska jag sätta vantar på mig. TACK!

Vet egentligen inte varför jag sitter här och skriver för jag har verkligen inte tid. Alltså det här med blogga tar verkligen av ens tid så jag hoppas ni har förståelse om det är tomt här någon dag. Vi har sjukt mycket läxor och prov just nu så jag kan inte lägga så många inlägg om dagen men åtminstone något så ska jag försöka med.

Bilderna har egentligen inte något att göra med inlägget men då vi hade foto och film kunskap i skolan idag så fick vi gå ut och fota. Temat för denna gång var frost-bilder. Tycker ni att jag lyckades med något foto?



 

2 kommentarer: