24 oktober 2013

24.10.2013

Hej bloggen.....!

Har suttit i säkert tio minuter och försökt att komma på en lite roligare text än "hej nu är jag hemma från skolan och ska snart plugga till historia provet vi har imorgon". Såna texter hatar jag, och ändå skriver jag dem själv. Usch vad min blogg måste vara så tråkig att läsa. Det är ju bara det där samma tjatet hela tiden om hur mycket läxor vi har. Hur kan alla bloggare ha så mycket nytt och händelserikt att berätta. Är deras liv faktiskt sådär som de berättar det? "Idag har jag varit på fem intressanta möten, sen gick jag på fika med en vän och nu ska jag snart på ett modeevent med min bästis" Överdriver de eller ser deras liv faktiskt ut sådär? Egentligen är mitt liv inte så händelserikt. Som ni ser. MEN jag skriver ju i alla fall det jag gör på dagarna, inte det jag vill göra. Så sanningen om hur tråkigt det är att bo i en liten by och att vara högstadieelev har jag just skrivit. Jepp. Så är det.

Oh no. Jag som skulle börja med att ta fram det positiva ur dagen och så tar jag fram typ allt negativit från idag. Men som sagt; jag är ju bara ärlig. Så nu ska jag säga vad jag ska göra ikväll. Kan ni gissa? Jo jag ska öva på historia förhör. Jippi, vad kuuuuul! Eller kanske så inte.... Denna gång har vi förhör på alla Finlands presidenter.
                                                StåRe SviKa RyMa PaKe Koi AhHa Ni
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar