25 oktober 2013

25.10.2013

Åh vad jag har längtat efter dig, fredag <3

Var efter skolan en stund till fammos och fikade lite smått. Och jaa just ja! Jag har glömt att berätta åt er att jag godisstrejkar (eller jag gjorde det...) men då bjöd någon på godis i skolan idag så jag bara "jag vill haaaa!!"  Och då jag ätit godiset det så frågar Janina "Var int e tu som godisstrejkar??" och jag bara nooooooooo! Så nu får jag börja om. Sad....

Mamma ropar säkert när som helst att det är mat så jag ska börja avsluta detta inlägg men före det vill jag önska er en rolig fredagkväll! Själv ska jag på ungdomssamling. Har typ något att göra med konfirmationen.... Haha inte direkt det första man gör på en fredagkväll, men är ju så illa tvungen!

2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Skulle du kunna ha ett inlägg där man får tipsa om sin blogg och så går du typ in på den och titta eller något sånt som då någon gång haft, skulle vara skitkul :) Tack i förhand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan hejsan!

      Vi ska se, ska fundera på saken! :) tack för ditt tips! :D

      Radera