6 oktober 2013

6.10.2013

Hej söndag! Öööhh söndag?!?! Hur kan en vecka gått sådär snabbt?

Eftersom att det är söndag idag (söndag har jag som en slapp dag då jag får vara på datorn hur mycket jag vill och bara äta gott, hehe) så ska bara chilla och ha det gött. Har redan ätit en pizza idag så dagen började ju på bästa sätt hehe. Sen vet jag inte om den kommer sluta lika bra eftersom att jag har ett prov att öva på. Nice. Eller så inte...

Har också hunnit med att lacka syrrans naglar. Vi köpte två nya nagellack i Turkiet och färgerna är verkligen såå snygga! När vi lackat färdigt så hade vi inte så mycket annat för oss så vi började ordna upp alla nagellack vi har - vilket blev en hel del! Jag tror vi kom upp i 54 nagellack. Lite onödigt med så många men, jaa...!

 
 

2 kommentarer:

  1. nog kan det vara onödigt med 54 nagellack men man har ju själv 92 ;)

    SvaraRadera
  2. Lägg upp mer bilder från Turkiet, dom va så fiina! :D

    SvaraRadera