4 oktober 2013

Dag 1 - Piispala

Första dagen så bekantade vi ju oss mest med stället. Vi hade en timme ansiktsmålning, vilket var super kul! Alla såg ju super läskiga ut, hihi. Roligt att prova på något nytt. Radhusen vi fick bo i var ganska mycket bättre än vad jag föreställt mig så det var ju ett plus. Rummen var ganska så fräscha så det var ju mycket bra det också. Egentligen så gjorde vi inte så mycket första dagen utan vi hade mest "fritid" så vi var lite på rummen, umgicks, åt mycket gott, snackade och jaa, bara hade det roligt! Mot kvällen så blev det korvgrillning nere vid stranden så där var allihopa och satt vid lägerelden. Supermysigt! Dock stannade vi inte länge där utan vi for ganska så tidigt till radhusen och hade roligt där istället. Så tisdag var en mycket skön och slapp dag, vilket var väl behövligt efter allt resande! Dock var ju backarna där ganska så jobbiga att gå upp för, hehe....

Vissa av dessa bilder är Viktorias, men de flesta är nog tagna av mig. Första dagen var typ enda dagen jag tog några bilder, resten av dagarna så var det andra som fick uppdraget att vara fotograf. Hehe.

 I bussen! Det här är annars ända bilden jag typ har på Janina där hon ser in i kameran. Voijj voijj Janina!

 I bussen

 !Kaos!
 
 Jag just efter vi hade anlänt till Piispala. Glad och nöjd av att vara framme! 

 Färg till ansiktsmålningarna.

 Erik med en sorts målning som jag inte vet vad ska föreställa. Hehe. *blinksmile

Viktoria var snygg i sin målning :)

 Janina och jag!

 Erik och Oliver var i full gång med målandet. XD

 Klassen var i full gång!

 Tjejerna spexar lite fint. Ehehehe

 Jag var på toppen humör!

 Jaa och såna här bilderna finns på kameran då man ger den åt någon annan....haha!

 En stund av kvällen var vid bryggan och hade det trevligt.

 Finaste Pernilla <3

 Vet inte hur många såna här bilder jag har på min kamera...? Men många är det i alla fall! De flesta är ju förstås misslyckade.

 Haha!

Tjejjerna <3 
 

2 kommentarer:

  1. Hahaha, fyy va ja sir ut på ''spexbilden'' å sista. Dööör. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa men Bella, he e en spexbild! ;)

      Radera