5 oktober 2013

Dag 2 - Piispala

Dag två så hade vi typ en "aktivitetsdag" så då fick vi prova på bland annat bågskytte, stuntbana, bowling, curling och gym. Kan ni gissa hur lemin jag var dagen efter?!? Men roligt hade vi heeela tiden så det struntade jag fullständigt i, hehe! Jag kan säga att bowlingen gick nästan bäst, men curlingen gick sämst. Haha var ju som världens dåligaste på det! Bambi på hal is eller något. Där mellan varven hade vi fritid och då var vi "sociala" och kollade TV som alla andra gjorde. Fanns liksom ingen ork till något annat då så man åt och vilade. Meeeen, roligt hade vi då också. Efter alla aktiviteter så åt vi och sen for ett chack (jag + några andra) och bowlade. Alltså det är ju så sjukt kul att bowla!! Någon som håller med? Då vi var klara så for vi ner till stranden för att grilla plättar (det där låter så fel i mina öron! Grilla plättar?!) och bara ha det roligt. Dock stannade vi inte där så länge eftersom det var kallt så vi for upp till radhusen och chillade istället. Denna kväll var ju som alla andra - VÄLDIGT ROLIG!

Här är lite bilder nu då. Vissa av dem är lånade av Viktoria, men de flesta är nog mina.
 Alla väntar på att få prova på bågskytte. Jag tror nog vi var lite nervösa allihopa. Hehe...

 Det gick faktiskt relativit bra för mig på bågskytte. Men den bästa var jag verkligen inte!

 Här räknas det poäng! Mitt lag vann, of course. *blinksmile

 Kameran i högsta hugg!

 Haha vi såg ut som några klängande apor allihopa!

 Janina redo för att start

 Jennifer!

 Kommerintepånågonbildtext

 Peace!

 Janina och Victoria pustar ut efter stuntbanan

 Erik och Oliver har det roligt!

 Sötis Jecka <3

 Det här var när hela klassen skulle bowla.

 Åh vad roligt det var att bowla!!

 Carro med telefonen i högsta hugg!

 Himlen var så fin denna kväll

 :)

 Janina & Jonatan. Janina vill ju såklart INTE vara med på bild

 Jag lovar att Bella var den som hade det råddigaste. Hehe...
 

2 kommentarer:

  1. Steka plättar kanske? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa, det låter ju nog mycket bättre! ;)

      Radera