13 oktober 2013

Dag 4 - Piispala

Dag fyra så packade vi ihop allt och sen klockan nio var det dags för lägerolympiad. Alla var klassvis indelade och så fick vi gå till många olika stationer och göra saker. Sen då lägerskolan avslutades officiellt (ellervaddetnuhette) så var det dags för lunch. När vi ätit sista måltiden (haha omg!) så kom bussarna nästan direkt och så vi var på väg hemåt igen. Vi stannade nog en gång på vägen för att köpa lite gott som vi kunde gotta oss med i bussen. Och nog skrattade vi mycket i bussen. Åjj hjälp säger jag bara! Riktigt roligt hade vi hela vägen hem!

Så som avslut på detta inlägg vill jag bara säga att det var nog en sååå rolig "vecka" jag hade vid Piispala och det blev helt klart ett minne för livet. Så ni som åker nästa år, ha det så trevligt! hehe... Nej men roligt hade vi, det kan man gott säga.

 Jag var sur över att åka hem.

 Alla var nog lite...stressade/sura? Nej jag vet inte hur jag ska beskriva den här bilden!

 När vi stannade så fick vi syn på ett bollhav. Dit ville alla direkt!

 Ännu mera galenskaper...

 ...Ännu mer...

 Haha Anna verkar nöjd!

 Satt en väldigt lång stund fel väg, hehe.

 Erik och Oliver (btw, jag vet inte vad Oliver håller på med....)

 Haha alltså vilket face!

 Har inte så många bilder att bjuda på denna gång eftersom att jag själv hade aldrig kameran utan den var
på annat håll hela tiden. Och när man fick tillbaka kameran så kunde man hitta såna här bilder på kameran. Haha XD

 När bilden hade tagits (har massa fula smygfoton på mig, hemskt värre liksom) var det någon som tyckte att det passade ill bilden att säga"köp ett schampo och få Carolina på köpet!" Vet dock inte vem som sa det och vad det har med bilden att göra men jag tyckte det lät så roligt så var tvungen att skriva det. Haha.
 

2 kommentarer: