4 oktober 2013

Home sweet home


HEMMA! Nu ska jag bara slappa framför datorn en stund och sen måste jag väl börja packa upp. Har ju levt i en packsäck (Update: oh no, så går det när man är för trött för att läsa igenom texten. Det ska ju såklart stå kappsäck!) i ungefär två veckor nu så det ska bli skönt att packa upp riktigt på riktigt. Förutom det har nog inte så mycket att säga. Eller jo, jag kan säga att jag haft fyra sjuuuukt roliga dagar i Piispala med ett så härligt gäng så jag vill tillbaka redan nu! Så ni som ska iväg nästa vecka, HA SÅ KUUUL! Orkar inte lägga upp mera bilder nu utan lägger upp dag för dag så då kan jag berätta lite närmare om vad vi höll på med och så.

Vi hörs senare ikväll med massa bilder för nu ska jag gå och sova.
Och jo! Oliver hälsade åt alla. HAHA! (vet verkligen inte varför men... juu...)

4 kommentarer: