19 oktober 2013

Min lördag

 
Jag idag! Mera outfitbilder kommer upp ikväll.

...Och då börjar lördagen lida mot sitt slut! Dagen har gått i ett, därav ingen uppdatering alls. Hade nog tänkt fixa ett inlägg före jag åkte in till stan på modevisning men jag hann inte. Men en rolig dag har jag haft! Ringde Anna om hon ville hänga på och kolla på en modevisning där Victoria gick modell. Och Victoria, det gick super bra! Jag och Anna åkte sedan iväg till hennes och inte gjorde något vettigt. Eller vi fotade lite smått men det var typ allt! Victoria kom också senare dit så vi stack till affären och köpte lite Ben&Jerry och satte oss framför en sjukt dålig film. Nåjaaa med mina underhållande kommentarer genom filmen så gick det. Visst tjejer?! Hehe

Nu ska jag kolla några avsnitt Hart of dixie och sen måste jag väl gå och lägga mig. Ska till kyrkan kl tio imorgon på någon såndär konfirmations-sak så jag måste vara pigg då. Vilket jag ändå inte kommer vara för det slutar alltid med att jag sitter uppe till klockan två/tre och ser på film. Ska göra åtminstone ännu ett till inlägg ikväll men skriver redan god natt nu. Så GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar