28 oktober 2013

My monday

Godkväll gott folk!

Jag vet att jag inte bloggade igår och jag inte bloggat idag men jag har inte riktigt varit på topp idag. Började känna mig sådär kallsvettig i skolan och jag har gått med huvudvärk hela dagen och den verkar inte ge sig. Måste ju vara någon förkylning på G....

Imorgon är det fullt ös. Först skola och sedan blir det moposkola. Hur ska jag klara först sex timmar i skolan och sedan tre timmar på ännu fler lektioner? Sen måste jag också öva på prov när jag kommer hem på kvällen. Jaa men som ni hör så är jag väldigt upp i varv just nu och har knappt tid för något annat än prov- och läxläsning så jag vet inte hur det blir med bloggen den här veckan....Men jag ska försöka att kika in här lite då och då. Hoppas det är ok?!

Ha det bra!
Tre bilder från i lördags när jag var hos Jennifer på filmkväll. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar