17 oktober 2013

Provläsning

Okej. Såhär gör jag när jag läser på prov:
 
Jepp, jag skriver ner ALLT som är viktigt! Och nu råkar det vara så att vi hade läst från boken och skrivit ner det viktigaste i våra häften, och sen har vi även streckat under därifrån vad som är det viktigaste i det viktigaste. Alltså förstår ni?! Vår lärare hade lagat det så enkelt som det bara gick och så kommer jag och ska skriva ner ALLT vi skrivit i häftet en gång till. Varför gör jag detta? Jo för att jag lär mig bäst då jag skriver, inte då jag läser. Ni kanske tycker jag är knäpp (okej jag kan hålla med er den här gången) men det går bäst att lära sig såhär. Och jag har lovat mig själv att ALDRIG skriva så här mycket mer. Haha.
 

4 kommentarer:

  1. Jag gillar bilderna! :D Så "mystiska" :)

    SvaraRadera
  2. Håller med anonym

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaa du gör det?! ;)

      Radera