16 oktober 2013

Stockholm i november!!

Googlad bild
När jag kom ner till köksbordet idag så sa mamma och pappa att de bokat in en stockholmsresa i november. Gissa om jag blev glad?! Blev dock lite mindre glad när jag insåg att jag knappt har några pengar. Ajj då... Måste börja spara och förtjäna lite nu så jag åtminstone har lite pengar att använda i stockhooooolm! Ska bli sjukt kul att åka, det är ju ändå några år sedan jag var sist dit.

Något ställe ni tycker man borde gå till då man ändå är i Stockholm? Allt från shoppinggallerior till museum m.m Tips gärna, vettja!

7 kommentarer:

  1. Ja men visst kan ja tipsa lite, super shopping i GALLERIAN och på drottningatan.
    Men en Birger Jarlsgata är också värt att gåen sväng på massor av dyra affärer som t.ex LV ögongodis lixom :)
    Ha så kul i stockholm :D
    /Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh nemen det låter ju super allt det där! TACK så himla mycket för dina tips! :D

      Kram!

      Radera
  2. Marabous choklad fabrik!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha låter bra! Älskar choklad!! :D

      Radera
  3. Säger som Marie! Men alla Cafeér som finns där e också värda att besöka, haha! Det är så himla gott och mysigt! Café 60 blev en självklar favorit för mig ;D
    Ha e bra i stockholm sen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Café låter ju mysigt! ;) och TACK så mycket Julia för dina tips! Behövs nog verkligen ;))

      Haha taaack! :D

      Radera
  4. bjon retro! det är en vintiche (stavning) butik i stockholm centrum!

    SvaraRadera