1 november 2013

1.11.2013

Åjj är det redan november? Tiden går nog så fort hörni... Denna vecka har dock gått otroligt långsamt. Jag har haft så sjukligt mycket så om jag skulle gjort nå mycket mer så vet jag inte hur det skulle slutat. Som på tisdag och torsdag så åkte jag direkt efter skolan till stan på teorilektion, var där till klockan sju och då jag kom hem så var jag tvungen att öva på prov. Så bloggen har lämnat helt åt sidan den här veckan, men jag ska försöka uppdatera den mera mot helgen. Dock kommer Rebecka hit imorgon och jag vill vara med henne så mycket som möjligt då hon nu en gång är här så. Men något inlägg ska det väl bli.

Nåå, hur var dagen er då? Min var väl bra. Massa huvudvärk bara. Tror den kom för att jag stressat så mycket, så nu ska jag slänga mig framför en film och äta Ben&Jerry. Myspys på högnivå! Vet faktiskt inte vad jag hittar på ikväll... Skolhälsovårdaren sa i alla fall att jag borde vila och det tycker jag också men jag vill ju vara med mina kompisar! Men ska hur som helst med familjen till gravgården och tända ljus. Det är ju alla helgons dag så.... vad har ni för planer ikväll?
Jag idag! Att jag inte får några bättre bilder hit på bloggen än mig själv...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar