20 november 2013

20.11.2013

Tjenare!

Igen en vanlig skoldag. Vet inte om den har varit bra eller dålig...Hur som helst så gick finska "uppträdanet" ganska så bra, så nu är man ju som nog lite nöjd! Heh.

Var till fammos efter skolan på lite fika och sen då jag kom hem stod det kinamat på bordet. Snacka om matkoma nu! Jag älskar kinamat så det här är ju verkligen en bra onsdag. Vill göra den ännu lite bättre så nu ska jag ta och kolla på OTH (surprise!). Sen måste jag börja packa lite också. Någon som bor nära Stockholm och kan säga vad det är för väder? Orkar inte gå in på foreca, ehehe. Lat är då rätta ordet!

Och lite matbilder på det då! Ha en bra onsdag!

6 kommentarer:

  1. Super fin blogg! :) var har du köpt din skola väska? alltså va heter märket? :) hihi måste bara fråga för jag gillar din skolväska! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack så mycket! :)

      Min väska är nog bara från H&M, så det är nog verkligen ingen märkesväska. Hehe ;)

      Radera
  2. Var hämtade ni kina maten? ser god ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp de var den också! ;) jag skulle säga att det är hämtat från Vietnam grillen :)

      Radera
  3. varför bloggar du inte?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har varit i Stockholm över helgen! :)

      Radera