3 november 2013

3.11.2013

God morgon, god morgon!

Sovit gott? Jag kom hem en halv ett tiden och steg upp runt klockan tio så jag har verkligen fått sova. Bra det eftersom att det behövs mycket energi till den nya veckan. Nu ska jag inte gå in desto mer på nästa vecka utan kan berätta lite vad jag sysslade med igår. Jag hade iallafall tänkt göra åtminstone tre inlägg till men jag hann tyvärr inte. Men de kommer upp idag istället.

Rebecka åkte hem redan klockan sex igår så jag åkte hem och slappade framför en film. Sara kom över på lite lördagsmys så det var ju trevligt. När hon hade farit hem så hade jag det så tråkigt så jag gnällde lite på pappa och övertalade honom att köra mig till Esse. Det var snällt av dej, pappsen! Och tack för en rolig kväll allihopa!

Idag ska jag göra läxor, ta det lugnt och mot kvällen ska jag försöka komma mej till kyrkan. Inte det roligaste men... Nåjaa återkommer snart med några bilder från igår i ett senare inlägg men nu så länge så får ni massa mat bilder och sånt. :)
 Att spela sällskaps spel hör till när man är vid fammo. Man blir aldrig för gammal för sånt!

 Rebecka och hennes nya telefon. Fatta hur roligt det kändes att sitta med min skita Nokia Lumia 710 bredvid hennes Samsung galaxy nånting.

 Mums!

 Det stora trädet på fammos och faffas gård.

 Favoriten <3

 Var ute och fotade MASSOR med foton. Här är en av dem.

 Alltså alla var ju just i denna stund så sociala som man bara kan bli.

Fammos bullar gillas starkt av Rebecka. Dock gillar jag hennes vitchokladmousse bättre. Hehe
 


2 kommentarer:

  1. Vad ska du köpa för ny kamera? Och när?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske ska köpa en Canon D600 elr vad den nu heter. ;) Vet dock inte när men kanske vid jul någon gång :)

      Radera