4 november 2013

4.11.2013

What's up?!

I skrivande stund så sitter jag och äter en god bulle! Eftersom att jag godisstrejkar så har jag inte ätit något sött (eller jo, men inte något i närheten av godis) på länge så jag och moffa svängde in via butiken och köpte bullar. Jag har redan tryckt i mig hela och mår sådär lite smått dåligt så måste äta något salt nu. Hehe.

Hur var er skoldag då? Min var väl ok. Vi fick annars, ÄNTLIGEN, bestämt klassringarna och vad vi vill har ingraverat i dem. Vi ska gravera in när det blir dags för vår klassträff. Så 13.7.2020 ska vi träffas på nytt hade vi tänkt. Låter det inte bra?!

Nuuu ska jag stoppa tandställningen upp i käften och så ska jag kolla Hart of dixie. Trevlig måndag!

7 kommentarer:

  1. Åh, den ser ju så himla god ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa, det var den också! ;)

      Radera
  2. vi ahr redan beställt och fått våra klassringar vi bestemt ochså när vi ska ha klassträff :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa nemen vad roligt! När ska ni ha? :)

      Radera
  3. Va e riktigt klassringar, har ni nån sekt på gång! 😱😉 Nä men va e de :)

    SvaraRadera
  4. Amatör vet du inte vad klassring är? O_o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte bråka nu barn xD
      En klassring är "ett minne" som BARA din klass har speciellt utvald. Oftast grverar man namn+ ett datum, som nu min där de står ELIN 20.07.2024, datumet ska man har en klassträff med personerna som har fått ringen.

      Radera