7 november 2013

7.11.2013

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG. Alltså ni vet inte hur arg jag är idag. Ja skulle bara vilja riva sönder mitt betyg. Okej, vi har inte fått det än men jag kan ju tänka mig det värsta när min finska lärare säger att det blir 6 i uppförande. WTF, är mitt ända ord. En sexa, men kom igen alltså?!?!?! Och vet ni det värsta då? Haha det är lite roligt ändå, men bara för att jag har haft skorna på några gånger in i klassen (man måste ta av sig dem före man går in) så sänker hon mitt vitsord så där mycket. Herregud säger jag bara.... Och inte nog med det. Vi skrev finska prov sista timmen och då måste alla lämna upp sina mobiler. Då vi slutat och jag var vid fammos så kom jag på att min telefon är kvar i skolan. Så jag fick åka tillbaka dit och hämta den! Som tur var så var det någon lärare kvar där i alla fall. Mycket stressig eftermiddag med andra ord.

Nu ska jag se några avsnitt av favoritserien VD och gosa med Laban, då blir jag nog på gott humör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar