27 november 2013

WEDNESDAY

Hej på er!

Har inte orkat slå på datorn idag förräns nu, därav dålig update. Men finns inte heller så mycket att berätta. Eller var faktiskt ut på en liten länk med Jennifer, sen stannade vi till vid fammos och faffas i någon timma. Och nu då? Jaaa nu blir det bonde söker fru för hela slanten haha. Jennifer och jag brukar ha stor diskussioner om alla bönder som brukar vara med. Vem det ska välja och vem de kommer välja och så. Någon annan som brukar se det? Haha, är man lantis så är man! (fast i och för sig är jag ju inte direkt lantis...heh)

Nemen kom jag faktiskt på vad jag har gjort ikväll. Jag har ju julpyntat lite smått! Det är jättedåliga bilder men det får ni tyvärr leva med för jag har inte så bra kaaamera. Men ni ser ju att julstaken har fått åka på sin vanliga plats i fönstret och så mina fina glitterljusbollar (hehe) på hyllan ovanför sängen. Det är verkligen inte mycket men lägger mera vart efter.

Nu ---> DUSCHEEEEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar