21 december 2013

21.12.2013

Åj hoppsan, det börjar närma sig jul - endast 3 dagar kvar! Har ni fixat alla julklappar? Jag har en jag måste fixa ännu. Och får se när jag hinner med det. Börjar ha lite ont om tid... Idag var det tänkt att jag skulle åka till stan och träffa kompisar, och då skulle jag köpt julklappen, men alla tycktes ha fullt upp så nu sitter jag här hemma och tycker synd om mig själv. Det är så grått och tråkigt där ute så jag vill inte gå ut. Vad ska jag gööööraaaa??? Jag har färdigt julstädat, så städa kan jag inte göra. Kanske skulle jag baka något? Tips på bra recept?

Har en dålig hårdag idag så bad hair day mössan fick åka på! Hela outfiten kommer upp lite senare. Och idag avslöjas också vinnaren av outfit-tävlingen. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar