8 december 2013

8:e december

Då börjar denna vecka lida mot sitt slut. Kan säga att det varit hur skönt som helst med några dagar ledigt. Egentligen har jag inte gjort något riktigt speciellt, bara haft det roligt med min vänner! Hur har ni haft det i helg då?

Idag så har jag varit på en promenix med Jennifer. Temperaturen stod på -12 grader och jag tyckte det var sviiinkallt så jag vet faktiskt inte hur jag ska klara mig när termometern (eller heter det termometer?) visar på -25? Blir väl att sitta inne hela dagarna då. Dock inget mamma och pappa skulle gilla, hehe...

Var ute och fotade lite smått idag. Vad tycks? Xoxo

6 kommentarer:

  1. här kommer samma gulliga kisse missen igen sötis du ochså

    SvaraRadera
  2. Åå så fiin du är!! :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack så jättemycket, snälla du! :D

      Radera
  3. var i södern 8:e vi hadde ca.24,5 grader :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh det låter härligt :D

      Radera