9 december 2013

9.12.2013

Tja!

Jag håller på att skriva en bokrecension om den här boken, och jag kommer verkligen inte på NÅGOT att skriva. Det står helt stilla! Jag har säkert suddat ut samma sak flera gånger och jag kommer ingen vart. Ni kanske vet hur det är när man vill skriva typ varenda lilla detalj som finns i huvudet men man får inte alla småa detaljer med i bara EN mening. Vet ni hur jag menar? Skulle det finnas någon chans om man skulle kunna få skriva om hela boken? Hehe. Då jag en gång börjar skriva något kan jag inte sluta, och det är just det som är problemet. En bokrecension är att man sammanfattar en bok kort (vilket inte går sådär himmelens bra för mig...) och skriver det viktigaste, men vad kan man om det är så många personer med i boken så man vet inte hur många jag ska skriva om och hur jag ska få alla mina tankar ner på papper? Det finns i huvudet men tankarna går inte ner i fingertopparna så jag kan greppa tag om pennan och skriva ner det jag vill. AAAAH, JAG BLIR GALEN!

Nu måste jag återgå till läxan. Önska mig lycka till att recensionen blir kort. Heh.
Körde på samma look idag som igår. Jag trivs i rosa, thihihi.

2 kommentarer:

  1. Du passa jätte bra i rosa! :) Hur har du gjort din frisyr, den är super snygg! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack! :) Jag har nog bara lagt upp den i en liten boll som jag har "dragit" ut och fäst med lite hårnålar. Tack! :)

      Radera