8 december 2013

Julfestskor

Dessa skor kommer jag troligtvis ha på julfesten. De har ju inte direkt de högsta klackarna men bättre med ett par lägre som man kan gå i (dessutom om man lär sig att gå med ett par skor som är lite sådär "mittimellan" så är det större chans att man lär sig gå med snygga höga skor inom en snar framtid) än ett par höga som man inte kan gå i.
 
Något jag hatar är att se människor som inte kan gå med klackaskor. Hatar är ett väldigt starkt ord...inte gillar låter väl bättre? Okej visst, det finns de som inte är gjorda för att gå med klackare men då kan man se till att ha liiite lägre klackare. Snälla ta inte det här på fel sätt nu för det är ju bara MIN åsikt. Men är det någon som håller med mig?


10 kommentarer:

  1. Hej, det här kan låta lite konstigt men jag har inte haft min blogg så jättelänge så nu undrar jag hur ska man laga kategorier på blogspot?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj då...jag kommer själv knappt ihåg hur man gjorde, hehe. Nej men du går in på layout. Sen så klickar du på lägg till gadget. Då kan man välja vad man villa ha på sidan om där inläggen är. Förstod du? Hoppas det iaf ;)

      Radera
  2. ja jag håller med (JAG KAN INTE GÅ I KLACKASKOR ) men skall försöka iår

    SvaraRadera
    Svar
    1. Träna mycket hemma så går det bra då sen! ;)

      Radera
  3. Fina skor :) vet du vad du ska ha för kläder på julfesten? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) och jo, det vet jag! Men jag visar det först då på den dagen :)

      Radera
  4. Hej! Det här är kanske en konstig fråga meeen... Vem i 7:an tycker du har snyggaste kläder eller vad man säger? Snälla svara! Om du vet flera så säg så många som möjligt men säg iallafall någon, taack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dej!

      Åjj vet du nu ställer du nog mig en väldigt svår fråga. Haha. Nej men kan säga som så att jag ser int på någon speciell person varenda dag som, ååhh vad har hon på sig idag?! Utan om någon går förbi mig med något snyggt kan jag säga åt mina kompisar typ att, åjj vad snygga skor hon där har! Eller, vad snygga byxor! Så om jag stirrar lite extra någon gång så ska ni inte ta det på fel sätt. Hehe ;)

      Radera
    2. Haha men tack ändå :)

      Radera
  5. Hej! varifrån är klackarna och hur höga är de? :)

    SvaraRadera